Česká republika má nového prezidenta

29.01.2023 10:30

Česká republika má nového prezidenta. Zhruba 60 % hlasů byl zvolen generál Pavel. Překvapení se nekonalo, Andrej Babiš zůstal na štítě. Ze dvou špatných konců volby vyhrál ten horší.

Pokud bych měl definovat svůj pocit, tak se cítím jako po okupaci vojsky Varšavské smlouvy v srpnu 1968, či možná jako při začátku normalizačního režimu o pár měsíců později, kdy bylo jasné, že lidská a občanská svoboda jde na dlouhou dobu do háje. I ta spřátelená vojska dočasně umístěná na území České republiky budou. Jediný pozitivní rozdíl je v tom, že tenkrát mi bylo 16, nebo 17 let a věděl jsem, že mi berou na dlouhé „dočasně“ perspektivu mládí. Dnes je mi 71 a vím, že už to nějak doklepu, i když mi není jasné, zda dožiju ještě v míru, nebo má derniera bude probíhat v kulisách válečného šílení.

Česká republika má nového prezidenta. Byl zvolen většinou. I komunistický režim byl potvrzován ve volbách dokonce 99,9 % hlasů. Tento vysledek beru na vědomí, stejně tak, jako jsem bral na vědomí výsledky normalizačních voleb. Ale protože můj názor, který jsem vyjadřoval zde:

https://karel-blog.webnode.cz/news/komunisticky-spion-jalova-nula-nebo-a-babis/

https://karel-blog.webnode.cz/news/nejen-general-pavel-ale-i-podpplukovnice-pavlova-vypousti-umelou-mlhu/

https://karel-blog.webnode.cz/news/mam-vetsi-moralni-pravo-byt-prezidentem-nez-ma-general-pavel/

a v dalších článcích, které se týkaly tématu, jsou konzistentní a trvají, stejně tak, jako tenkrát po likvidaci naděje okolo obrodného procesu let šedesátých se i dnes uchyluji vůči současnému režimu do stavu pasivní rezistence. Tenkrát trvala 20 let.

Dnes už, bohužel, tolik času už nemám.

Přeji naší společnosti, alespoň té slušné části, aby to „lepší příští“ bylo příště lepší a aby jim bylo dopřáno se dočkat. Bohuže, to harašení zbraněmi, které nelze nevnímat, do toho může definitivně hodit vidle, než se nadějeme. A toho se fakt bojím.

Zdraví a přeje zdraví

Jirka B.

 

Diskusní téma: Česká republika má nového prezidenta

harašení zbraněmi

matka | 29.01.2023

Kvůli tomu harašení zbraní, nejsou tyto zelené mozky mými zvolenými představiteli. Jestli se jimi stanou? Zatím tomu, že by se snažili o mír, nic nenasvědčuje.

Re: harašení zbraněmi

Jirka B. | 29.01.2023

Děkuji za přečtení a reakci. Je poněkud deprimující, že o válce a míru, či spíše o objemu devastace lidstva nerozhoduje ani tak zdravý rozum, ale třeba počasí a teploty u města Pinsku a stav bobrů tamtéž. Možná ten Pinsk a bobry vysvětlím v některém z příštích článků.

Přidat nový příspěvek