Tulák se vrátil zpět

05.09.2018 08:07

Skoro 14 dní jsem zde nic nenapsal. Byl jsem na dovolené, kterou jsem  po loňské pauze opět věnoval inspekční cestě po zemích Habsburské, posléze Rakouské a ještě poslézeji Rakousko-Uherské monarchie.

Je zajímavé, že za dobu, co jsem nic nenapsal, návštěvnost se udržela kolem sta unikátních návštěv a čtenost byla přes čtyři sta navštívených stránek denně. A nyní návštěvnost a čtenost, ač nebylo nic nového, začala stoupat. Inu, čtenáři jsou lační po nových článcích. Škoda, že čtenáři se staví mrtvými brouky a stydí se odhalit se v diskuzi. Blog by mohl být daleko zajímavější.

Poslední den cesty jsem z předtransfagaraše uřídil za 13 hodin 1177 km (pravda, něco odřídila i manželka), takže se musím zbavit kinetózy, která se projevuje tím, že mi okolo očí stále ještě běží silnice, ale už mám v hlavě sesumírovaný článek, který poté, co jste se zde mohli dozvědět např. o tom, kolik měří délková jednotka " co by kamenem dohodil", nebo nedávno, proč se rychlému občerstvení říká "bistro", seznámí čtenáře s pro mne překvapujícím původem jednoho "globálního" termínu a jak s ním souvisí dudák ze Strakonic.

Inu, na cestách se člověk ledacos nového dozví.

Takže : "Kaming sůn!"

Jirka B.

Diskusní téma: Tulák se vrátil zpět

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek