Tak za toto jsem rozhodně nedemonstroval

18.10.2020 16:17

Dívám se na přenosy z "demonstrace" a následných výtržností na Staroměstském náměstí. Zvedá se mi žaludek a tlak.

Před 31 lety jsem zde také demonstroval.  28. října 1989. Za svobodu a demokracii, ne za takovéto excesy.

Každý, kdo má zdravý rozum, musí onu dnešní "demonstraci" hodnotit jako projev směsky psychopatů, exhibicionistů, naivních blouznivců, hlupáků a gaunerů. Těm o žádnou svobodu a demokracii nejde, jdou se předvést, vykřičet, prožít svých pár minut slávy a hlavně se poprat.

Ptám se sám sebe, proč jsem tenkrát opravdu riskoval, když jsem spolu s manželkou v tom odpoledni plném potyček s pořádkovými silami tehdejšího režimu v jednom okamžiku vedl celý zástup tehdejších demonstrantů proti kordonu Lidových milicí, který stál proti nám se samopaly v ponosu v Pařížské. 

Rozhodně jsem si tehdy nepředstavoval, že bojuji "za svobodu a demokracii" pro někoho, kdo ji nedokáže využít, ale pouze zneužít.

Děkuji příslušníkům policie za snahu o nastolení pořádku a obdivuji jejich klid a rozvahu při podlých a zákeřných atakách těch gaunerů. 

Nemohl bych tam stát s nimi. Nevydržel bych psychicky a vybuchl bych. Hlava, nehlava, chlap, ženská. Už jen u obrazovky vidím rudě.

Jirka B.

Diskusní téma: Tak za toto jsem rozhodně nedemonstroval

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek