Šok v předvečer voleb

25.01.2018 22:55

Šok v předvečer voleb

Stejně jako pár milionů lidí jsem sledoval dnešní předvolební duel kandidátů na prezidenta ČR na televizní stanici ČT 1. A zažil jsem šok. A musím říci, že příjemný. Po letitých zkušenostech s „objektivitou“ ČT jsem očekával jednostranné stranění kandidátu Drahošovi,  který je produktem těch, kteří tuto veřejnoprávní televizní stanici „zprivatizovali“. A zažil jsem šok: Vedení debaty moderátorkou Witowskou bylo objektivní !

Nebudu se dnes zabývat sebeprezentací obou kandidátů. Vše zůstalo při starém. Mamba si pohrála s laboratorní krysou. Jen krysa byla tentokrát o poznání vzteklejší, ale, po pravdě řečeno, bylo jí to málo platné.

Takže jen velmi ocením relaci, která byla dokonale připravena jak formátem, tak prostředím, tak výběrem připuštěného publika. Z publika mne nejvíce zaujala Eliška Hašková Coolidge, která zasedla v sektoru reprezentujícím Zemanovy příznivce. Tato bývalá spolupracovnice pěti amerických prezidentů a posléze pracovnice amerického ministerstva zahraničí je přece jenom ve světě politiky daleko vyšší karta, než její jmenovec hokejový veterán  sedící v Drahošově táboře.

Zvláštní uznání zasluhuje i moderátorka Witowská, která celou předvolební debatu vedla s přehledem a objektivně. Budiž jí a tentokrát i pro mne neobdivovanéou ČT dík.

Nemůžu říci, že by debata kandidátů nějak ovlivnila můj názor. Zemana znám od doby jeho prvního veřejného zviditelnění článkem v Technickém týdeníku ještě z dob předrevolučních. Bylo to tehdy vlastně jedno z prvních veřejných vystoupení v oficiálních mediích, kritizující otevřeně komunistický režim v ČSSR. Pamětníci vědí, že to tenkrát bylo opravdu zjevení. Znám Zemanovy názory tedy 30 let, znám jejich konstanty i jejich vývoj, s mnohými nesouhlasím, s mnohými ano. Pro mne je autentický a mým zájmům občana ČR vyhovující. Proto mu zítra dám svůj hlas.

Drahoše neznám, ani jeho názory ne. Je to pro mne rádoby líbivě zabalená černá bedna, ze které se něco ozývá, ale kdo to v jejím nitru hovoří, to fakt nevím. Soros? Jüncker? Hnutí Femen? Merkelová? Horáček? Halík? Bolek Polívka? Fakt nevím. Proto mu svůj hlas nedám.

Jděte k volbám a volte rozumem.

Jirka B.

Diskusní téma: Šok v předvečer voleb

a ještě - tanec dervišů

matka | 26.01.2018

A skutečný mystik ví, že vydržet takto tancovat déle a déle je kontraproduktivní, zbytečný, konečný dopad na mysl i tělo bez efektu,k či až devastující.
Tento tanec je současně i prvním cvikem v sestavě 5ti Tibeťanů a cvičí se maximálně 21 x za den.
A jen málo cvičících ví, jak jej správně cvičit. Ale dá se to dohledat, pokud nejde jen o propagaci.

Re: a ještě - tanec dervišů

Jirka B. | 27.01.2018

Děkuji za příspěvek

Co ke kandidátům ještě říci?

matka | 26.01.2018

Něco málo, co jsem postřehla v jejich kampani:

1. Tanec dervišů v podání pana Drahoše je špatně. Tedy v oblasti rukou určitě, kdy pravá dlaň má směřovat vzhůru k obloze a levá naopak dolů, k zemi.
Tato zásada není panem Drahošem splněna, tudíž mystická zásada není ctěna.
A tělo by po pravidelném, nikoliv jen účelově propagačním tanci, vypadalo naprosto jinak.

2. Nebýt Zemana, musel by si jej pro
účely kampaně vymyslet, většinou totiž skutečně hovořil pouze o něm. Tedy pokud nehovořil "Já, já, manželka,..."

3. Akademikovy stařecké skvrny na čele byly skutečně vidět velmi zřetelně. Ani brejličky to nezakryjí. I bez té hůlky je skutečnývěk, i při tom tanci, vidět.
4. Manželka presidenta má křivé zoubky? Neumí se usmívat? To by přece v zájmu kladného působení na voliče měla, aby byla díky tomu krásná, mladá, hvězda pódií, jak je vyžadováno.
5. No jejich slovní projev? Zatím můžeme posoudit činy pouze jednoho kandidáta, u druhého bych si dovolila říci: "Toho se nakecá. Slibem nezarmoutíš."

Přidat nový příspěvek