Pokračujeme v léčbě karence cestovního vzruchu

18.05.2020 12:02

Pokračujeme v léčbě karence cestovního vzruchu

Léčba karence cestovního vzruchu celkem zabrala. Unikátní návštěvnost nejen, že neklesá denně pod 200, ale utěšeně roste. Stejně tak počet navštívených stránek. Zkrátka ta koronavirová patálie mně, coby autoru, jde k duhu. Škoda jen, že čtenáři jen čtou a málo reagují v diskuzi. Rozhodně by bylo čtení pestřejší.

A teď hurá do dalších třech kapitol povídání o cestě po Rumunsku z roku 2016 s názvem:

Navštivte Rumunsko, dokud ještě je

Kapitola čtvrtá -    Kapitola bude také o tom, kterak český starobní důchodce, jeho manželka, rumunský kapitán, prapotomek vídeňských kolonistů se svojí rodinou a vnuk kozáckého generála soulodili před rybářskou chatou Nikolae Ceauseska.

Kapitola pátá – Ta bílá pláž je přístav náš

Kapitola šestá -  Kapitola o tom, kde a jak zeměkoule ulevuje svojí plynatosti a končit budeme vděčným potvrzením pravdy, že medvědi nevědí, že turisti nemaj´ zbraně.

Takže 2/3 povídání máme za sebou. Takže, pokud se líbí, budeme čekat na poslední tři kapitoly příště.

Zdraví a přeje zdraví

Jirka B.

 

Diskusní téma: Pokračujeme v léčbě karence cestovního vzruchu

Pokračujeme v léčbě karence cestovního vzruchu Více zde: https://karel-blog.webnode.cz/news/pokracujeme-v-lecbe-karence-cestovniho-vzruchu/

Eva Matoušková | 21.05.2020

Jirko, děkuji za strhující příběhy doplněné zdařilými fotografiemi. Piš stále tak poutavě. Už se těším na další vyprávění...
Zdravím! Eva

Více zde: https://karel-blog.webnode.cz/news/navstivte-rumunsko-dokud-je-kapitola-sesta/
Zkopírovala jsem to z odpovědi ze šesté kapitoly, neboť si nejsem jistá, že jsi to četl. Všechny tvé příběhy jsou skvělé. Mohl bys napsat knihu. Zamlouvám si jeden výtisk s věnováním....a teď už je čas na další příběhy! Moc zdravím! Eva

Re: Pokračujeme v léčbě karence cestovního vzruchu Více zde: https://karel-blog.webnode.cz/news/pokracujeme-v-lecbe-karence-cestovniho-vzruchu/

Jirka B. | 22.05.2020

Ahoj Evo, včera jsem napsal odpověď, ale nějak se nechtěla zobrazit. Děkuji za reakci a kladné hodnocení. Nevím, na kolik je vyprávění strhující, je to popis cesty. Fotky jsou dílem ženy, já fotografuji málo, výsledek je buď rozmazaný, nebo je centrem fotky můj palec v objektivu. Prostě fotit neumím, ale ani nepotřebuji, neboť "ta panoramata" mám většinou uložená v paměti. Na blogu jsou i popisy dalších cest, ale bez fotek, protože jsem technický a PC analfabet a dělá mi potíže fotky vkládat do textu. Hlavní mojí zásluhou je, že připravuji itinerář těch cest, vybírám atraktivity a podle nich sestavuji trasu. S tím si hraji tak půl roku předem, takže tu trasu mám "projetou" mockrát po mapě a vyčtenou z dostupných materiálů dávno před tím, než vyrazíme na cestu. Najedeme dost kilometrů, ale nám to moc nevadí, neboť i "cesta je cíl". Mám v hlavě už dva roky takovou okružní jízdu po Balkánu, která by shrnovala dominantní prvky našich cest za posledních třicet let, ale vloni z ní sešlo, letos nevím, co bude, léta letí jako cvoci a kuráže ubývá. Tak nevím. Uvidíme.
Zdravím, Jirka

Přidat nový příspěvek