Nenuťte mne milovat černochy

18.06.2020 12:06

Nenuťte mne milovat černochy.  Nenuťte mne milovat eskymáky. Nenuťte mne milovat Američany. Nenuťe mne nenávidět černochy.Nenuťte mne nenávidět eskymáky. Nenuťte mne nenávidět Rusy a Číňany. Nenuťte mne říkat Cikánům Romové. Znamená to „muž“, „manžel“, „člověk“. Pak by to znamenalo, že neromové – gadžové, nejsou muži, manželé, či lidé?

Nenuťte mne genderově korektně předstírat, že existuje šestapadesát, či dvaasedmdesát pohlaví a že homosexualita je norma.

Nenuťe mně předstírat dogma, že člověk ke svému životu potřebuje vzduch na dýchání na prvém místě a na druhém návštěvu divadelního představení Divadla Na Jezerce.

Nenuťte mne strhávat pomníky a stavět jiné.

Nenuťte mne předstírat, že nás osvobodili Vlasovci a německá vojska uprchla před barikádníky. Nesnažte se mne přesvědčovat, že sovětští vojáci převážně loupili a znásilňovali, zatím, co západní spojenci si jen odnášeli suvenýry a pouze uspokojovali sexuální potřeby žen na dobytých územích.        ( Podle jakéhosi německého výzkumu došlo v Německu na konci II.světové války ke 450 000 případů znásilnění, přičemž na sovětské vojáky připadlo 250 000 případů, na západní spojence 200 000 případů. Pro přibližnou orientaci.)

Nenuťte mne se vzdávat názoru, rodiny, obce, vlasti pro jakousi pofiderní ideu .

Nesnažte se mne donutit předstírat, lhát a hrát hru na císařovi nové šaty. Nedělejte za mne podajného hlupce.

Mám své znalosti, své schopnosti, své dovednosti, své zkušenosti a těmi se budu řídit. Nebudu lidi kastovat podle barvy kůže, či země původu, či sexuální orientace, ale podle jejich individuálních lidských kvalit.

Nelze paušálně nařizovat, že „s těmi spolu“, když to nejde. Budu „spolu“ s těmi, se kterými sdílím své etické a morální směřování, svůj životní postoj, ať je bílý, černý, nebo pruhovaný. Nebudu se na rozkaz paktovat s těmi, kteří jsou v rozporu s mým cítěním. S takovými, jejichž životní postoje jsou s mými nekompatibilní, ať je bílý, černý, či pruhovaný. Jsem schopen být s takovými „vedle sebe“. A jsou-li rozpory neřešitelné, pak holt není jiná cesta, než „kdo s koho“.

Jedním z hlavních znaků totalitních nedemokratických režimů je nutit lidi, aby ze sebe dělali povolné loutky. Zažil jsem už jeden takový. Dříve, či později však takové režimy končí v propadle dějin. Takže: Nenuťte mne k tomu!

Zdraví a přeje zdraví

Jirka B.

https://www.youtube.com/watch?v=4XpiBpk-8SI

 

Diskusní téma: Nenuťte mne milovat černochy

Pentapeptide-3 peptides in comestic.

tcsindustryh | 21.07.2022

Pentapeptide-3 is an anti-wrinkle ingredient that is very potent. It has been proven to reduce wrinkling by 49%. The primary use of Pentapeptide-3 was for the decrease in Crow’s feet wrinkles, but it has now been found to be effect on other facial wrinkles. Studies have found Pentapeptide-3 to be effective in anti-aging problems. It is been tested in creams and has similar results to Botox in partially paralyzing the muscles and reducing fine lines and wrinkles.Pentapeptide-3 stimulates the "matrix" layers in the skin -- primarily collagen and fibronectin. When stimulated, the skin produces more collagen. Loss of collagen is what leads to thinning skin and the wrinkling of newly inelastic skin.

Přidat nový příspěvek