Nahoře na hoře

26.01.2017 20:56

Nahoře na hoře

Včera jsem zaznamnal rekord v návštěvnosti mého  blogového chlívečku na zdejším blogovém prostoru. Moje stránky navštívilo za den 149 individuálních návštěvníků, což je , pokud vím, nejvyšší počet v existenci mého působení zde. Celkem čtenáři včera otevřeli 474 mých stránek. To je také slušný počet, Na grafech návštěvnosti a čtenosti to dělá v tom rozeklaném pohoří pěkné vrcholy. Těší mne to. Čtenářům za zájem děkuji.

Co mne mrzí je, že diskuze je skoro veškerá žádná. Odpůrci mých názorů asi nemají protiargumenty, tak raději mlčí, ti, co s mými názory souhlasí, se asi bojí těch odpůrců, tak mlčí také.

Je to poněkud zbabělé v obou táborech. Je normální alespoň podle mne, že když s něčím nesouhlasím, tak se ozvu, je normální alespoň podle mne, když s něčím souhlasím, tak se také ozvu, třeba s podporou. Ten, kdo mlčí, se asi bojí projevit.  A kdo se bojí, sere v síni, jak říká jedno české úsloví. Pak se ale nedivte, že s vámi bude oráno. Já jsem se sebou orat nenechával ani v době, kdy ozvat se bylo o dost rizikovější, než dnes a svojí svobodu  a své místo na slunci jsem si vydupal i tehdy. tak to mlčení fakt nechápu.

Ale třeba se mýlím. Třeba mé blogy čtete proto, že jsou jen zoufale hloupé . Pak ale nechápu tu masochistickou vytrvalost.

Třeba někdo najde odvahu a vysvětlí mi to mlčení.

Jirka B.

Diskusní téma: Nahoře na hoře

Aktualizace vany

Michlprods | 19.11.2020

Ivanovo restaurovani lazni <a href=https://megaremont.pro/ivanovo-restavratsiya-vann>https://megaremont.pro/ivanovo-restavratsiya-vann</a>

Oprava lazni

Michlprods | 19.11.2020

Obnova lazni v Mytisci <a href=https://megaremont.pro/ivanovo-restavratsiya-vann>https://megaremont.pro/ivanovo-restavratsiya-vann</a>

Re: Ze všeho nejdřív

Jirka B. | 28.01.2017

Trumpa považuji za mírotvorce, na rozdíl od Obamy a Clintonové. Obama rozbombardoval osm zemí s plnou hubpu míru. A Clintonová by v tom pokračovala. Byli oba existenčně závislí na zbrojní lobby. Mimochodem, možná se o tom u vás nepsalo, ale při přesunu amerických tanků na ruskou hranici, které tam Obama v poslední křeči poslal, se při havárii vojenského kamionu po silnici kutáleli prý" cvičné nánoje", které ovšem byly značeny jako nukleární munice. To byla jasná provokace a to bylo opravdové riziko války, ne mediální kecy o nositeli Nobelovy ceny míru. Zeď mezi USA a Mexikem je cosi, jako "hladová" zeď . Dá lidem práci. a zaplatí se z příjmů na daních, které ilegílové neplatí a z ušetřených sociálních podpor pro nezaměstnané. A Američané, většibou ti pestrobarevní, si uvědomí, že živit se je nutno prací. A tou nemyslím prodej drog a loupeže. Odbory, neodbory. Podnikatelské schopnosti Trumpa jsou zjevné a lze je odvozovat od výsledku. Bankroty, nebankroty. O daních jsem psal v nějakém minulém článku a tam je můj názor na vztah občan- plátce daná vs. stát. Myslím, že registrace a jistý přehled o této komunitě muslimů jsou, vzhledem k agresivitě tohoto totalitního politického náboženství, potřebné.
Ano, je s hodnocením počkat nějaký čas. Ale již první týden ukazuje, že Trump nežvaní a pracuje a že to ná pěkně systematicky srovnané. Také vyznává úsloví, že kecy nemají žádnou cenu.
S pozdravem po ránu
Jirka B.

Ze všeho nejdřív

Jarka Jarvis | 27.01.2017

chci říct, že k pres. Trumpovi necítím nelibost, ale indiferenci. A jelikož ho neznám osobně, mohu vycházet pouze z mediálních informací, a podle nich jsem si na něj také udělala názor. Několik příkladů: Proč zvyšovat nukleární kapacitu, to současný arzenál ke zničení světa nestačí? Jak, coby člověk temperamentní, zareaguje na mezinárodní krizi nebo provokaci? Kdo zaplatí zeď mezi Mexikem a USA? Mexiko? Ha ha. Bude se na ní střílet, jako na té Berlínské? Registrace Muslimů - to myslí vážně? Proč doposud nezveřejnil daňová přiznání? Co si myslet o byznysmenovi, který několikrát vyhlásil bankrot? Že vytvoří pracovní místa, která do US vrátí z jiných zemí? Jak to přijmou odbory, a kdo bude ochoten pracovat za stejnou mzdu?

Připomínám, že tento názor je pouze můj, nikoho se nesnažím přesvědčovat, a nemyslím si proto, že potřebuji nějaké důkazy. Já si raději počkám na činy, a teprve potom přiznám, že jsem se třeba mýlila.

Re: Re: ... a dóle u vody

Jarka Jarvis | 27.01.2017

Uf uf, zmáčkla jsem špatný knoflík ...

Re: ... a dóle u vody

Jirka B. | 27.01.2017

Děkuji Vám, paní Jarko, za reakci na můj blog. Takže od začátku a popořadě. Českých úsloví je hodně a většinou jsou produktem znalostí a zkušeností po generace předávaných. Tedy produktem selského rozumu, nikoli nějakých akademických od života odtržených pseudointelektuálních debat. No a k Vašemu doporučení o mluvení a mlčení jen to, že by bylo hloupé mlčet, když s umlčováním pracuje současný establišment, který si usurpoval patent na pravdu a jen mele a hle, sype se jim z toho impotentního žvanění zlato do kapsy. To je ten Trumpův "Washington", kterému bere moc. Já jsem spíše ten lopotící se bílý heterosexuál, kterého ten "Washington" dojí. Takže mlčet fakt nebudu, nemlčel jsem ani za komoušů, nebudu mlčet ani teď.
A teď k té návštěvnosti. Jde mi hlavně o unikátní návštěvy, tedy counter registruje jednotlivé IP adresy, ze kterých se přistupuje, jen jedenkrát za den. Takže mne čte stále více jednotlivých čtenářů. a to potěší. A každý ten jednotlivý čtenář v průměru otevře za den cca 3,5 stránky. Ve zdejší statistice jsou daná jasná pravidla, tudíž nevím, co by mohlo být nafouknuté. To je matematika, nikoli mediální informace, která s čísly kouzlí, jak se jim zachce. Třeba ten vybílený Mall na fotkách z inaugurace, či prezentace zdrcené Melanie, otrávené funkcí manžela, o čemž vypovídá fotografie s vážným výrazem a sklopenýma očima. Že to byla modlitba před snídaní, to aby si člověk dohledal sám. Opravdu ta návštěvnost a čtenost jsou konkrétní čísla a já jsem rád, že stoupají.
Vaše nelibost ze zvolení D.Trumpa je Vaše věc. Já jsem z jeho zvolení rád. Jen by mne zajímalo, na základě čeho si myslíte, že je "loose cannon," který svým nevypočitatelným chováním může napáchat spoustu škody. Máte pro to nějaké důkazy, nebo vycházíte jen z mediálních informací. Možná by stálo za to, kdybyste svoji nelibost zkonkretizovala fakty. Rád bych si je přečetl. Pokud se paralely se Zemanem týká, ano, je tam. Alespoň co se jasné řeči týká a skutků, kteréí po nich následují. Dělají politiku přímočarou a jednodušší, jasnější, životnější. Že Trump nebude žvanit, jako žvanil a mlžil Obama, ale bude konat, je na bíle dni. Svět si přestane hrát na "císařovi nové šaty" a přestane předstírat. Věřím, že volba Trumpa učiní politiku USA pragmatickou, nikoli blouznivou. Vždyť po Obamovi zůstaly USA celému světu k smíchu. K trochu sarkastickému, neboť jsme, doufám, unikli o vlásek světovému atomovému konfliktu.
A neřeším, zda konkrétně přejete, či nepřejete Trumpovi smrt atentátem. Jen konstatuji, co je to za společnost, která s takovou možností kalkuluje, v minulosti mnohokrát praktikovala a vlastně tuto možnost provokuje.
Ono úsloví o tom, že "kdo se bojí, sere v síni" pochází z dob, kdy v obydlích nebyl komponován záchod a chodilo se do kadibudky na dvůr na hnůj. A mnohdy v noci za tmy. Tak byl v síni nočník. A já jsem přesvědčen, že vy už máte WC součástí bytu.
Byl bych rád, kdybyste vyargumentovaně sdělila, jaké konkrétní výhrady máte vůči Trumpovi. Zatím mi to připadá, že dobroserové neunesli demokratickou porážku a Trumpa jaksi soudí a na cti utrhají za zločiny, které ještě neudělal a podle mne ani neudělá a pletou tzv. "z hovna biče", jak říká další české úsloví. . To známe i tady, je to na jedno brdo.
Ještě jednou dík za příspěvek. Zdraví a přeje zdraví
Jirka B.

... a dóle u vody

Jarka Jarvis | 27.01.2017

Nezapomínejme, že existuje ještě jedno české úsloví: Mluviti stříbro, mlčeti zlato.

Co se návštěvnosti týče: Jelikož není na první pohled vidět, zda přibyl nějaký diskuzní příspěvek, článek se musí otevřít znova. Já například k původnímu přečtení přidávám jedno až dvě "juknutí," a jestli nás to dělá víc, konečné číslo může být trochu nafouknuté.

K Vašmu poslednímu článku a pres. Trumpovi jenom řeknu, že nejsem jeho příznivcem. Podle mne to je "loose cannon," který svým nevypočitatelným chováním může napáchat spoustu škody. Opravdu bych se nedivila, kdyby na něj byl spáchán atentát, což ale neznamená, že mu to přeji. Jsem také považována za insporátora, a objednavatele tohoto činu? Nemyslím si. A tak jenom čas ukáže, koho si Amerika zvolila za lídra. Mimochodem: Nemohu nevidět jistou paralelu mezi ním a pres. Zemanem.

Tím končím, a jdu srát zpátky do síně :-))

Přidat nový příspěvek