Moře bouří

08.04.2020 07:12

Moře bouří

 

Motto:

„Moře bouří, přístav usíná,

příboj o útes zhasíná,

starého Sama

trápí myšlenka na příští den“

 

Včera byl krásný den. Období, na které se těším celý rok. Začíná to dravé jaro, ten příslib nového života v probuzené přírodě. Letos ho ale vítám s temným pocitem za krkem.

Běhám po zahradě, připravuji bazén na sezónu, letos, když se nebude moci jezdit ven,tak bude velmi potřebný, připravuji sazenice na novou výsadbu, řežu dřevo a chystám papírové brikety, abych mohl odpovědět, až se mi příští zima zeptá, co jsem dělal v létě.

A při tom se mi neodbytně na jazyk dere písnička o starém rybáři Samovi.

Situace je nejistá, koronavirus kosí, jsem riziková skupina a tak se mi vnucuje otázka: Má to smysl? Vykoupu se ještě v bazénu? Sklidím? Bude nějaká příští zima?

To šeptání vzadu v hlavě je nepříjemné.

A pak přitlačím na pilu a odpovím si „Má to smysl!“.

Věřím, že se vykoupu, sklidím, v zimě si zatopíme.

A když ne já, on to někdo z rodiny užije.

Jen se neposrat!

Zdraví a přeje zdraví

Jirka B.

 

Diskusní téma: Moře bouří

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek