Lepší zprávu já přináším vám

23.03.2020 14:32

Lepší zprávu já přináším vám

Dnes píšu už druhý blog. Proč? Jistě si pamatujete, ti, kteří čtete mé články, že před třemi dny jsem dobrou zprávu přinášel vám. Byl to nesmělý, ale opravdu nesmělý vzkaz, že kdesi v dáli vidím světélko naděje. Prostě jsem z kvantitativních a kvalitativních údajů odvodil, že nastalo ne sice úplně přesvědčivé, ale zlepšení situace, které bylo lze odvodit z čísel a průběhů grafů.

Jsem nezávislý volonter, mohu si vypouštět i ne zcela ověřené zprávy, na rozdíl od oficiálních zdrojů. Ale ta zpráva seděla, včetně odůvodnění, které spočívalo ve spojení poklesu percentuálního vyjádření nárůstu nových případů dne následného ku dni předcházejícímu s karanténními opatřeními vlády a protipandemického krizového štábu

Jsem rád, že toto zlepšení s dvoudenním zpožděním vůči mně včera potvrdil i jménem kompetentních profesor Prymula i se stejným odůvodněním.

Co z toho vyplývá: Opatření nařízená kompetentními orgány jsou správná a společnost je z valné části přijímá a naplňuje. Karanténa, roušky, zvýšená hygiena.

Jsem rád, že i další vývoj grafu i za poslední dny je stále nadějný. Takže vytrvejme ve správném postupu.

Je jasné, že opatření a jejich plnění poněkud snižují komfort, na kteý jsme si a ne až tak právem, zvykli. Toho využívají nejrůznější organizace a jednotlivci, kteří hrají s demagogickými kartami a snaží se z nastalé situace včetně těch trablů, které přinášejí restriktivní opatření, vytlouct levně body. Ať je to znevěrohodnováním přikázaných opatření, jejich nedodržováním, šířením poplašných zpráv, či panickými reakcemi typu vykupování obchodů a podobně.Nedopřávejte takovým sluch a odmítejte je.

Naopak podpořte ty, kteří s pandemií úspěšně bojují v první linii. A dokažte jim poděkovat. Ať už je to vláda a krizový štáb, zdravotníci, ostatní příslušníci záchranných složek, policie, hasičů, vojáků, všem, kteří na svých pracovištích zajišťují chod společnosti. Prodavačky, popeláři, řidiči, energetici, vodohospodáři, dělníci, rolníci i ta pověstná pracující inteligence. Takže děkuji všem řídícím složkám a stejně tak ukázněné a spolupracující veřejnosti.

Upozornění: Toto není politická agitace. Nevolil jsem ANO, ale respektuji výsledek demokratických voleb a z nich vzešlý státní aparát, který získal pověření k řízení pandemické krize na základě minulých voleb. A svého úkolu se zhostil, vzhledem k okolnostem nástupu a dosavadního vývoje krize, dobře.

Ten virus je totiž velmi zavilý padouch! Bacha na něj!

Zdraví a přeje zdraví

Jirka B.

A opakuji žádost. Žádám ty, kteří si myslí, že mé články o současné pandemii a o její prevenci a zadržování jsou užitečné, nechť upozorní  své kontakty na tuto blogovou adresu. Třeba tím někomu dalšímu pomohou se trochu více orientovat v současné situaci, nebo jen zabaví v tom bezčasí karantény. Děkuji.

 

Diskusní téma: Lepší zprávu já přináším vám

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek