Greténi

24.09.2019 09:56

Greténi

Rozhodně nejsem Gretén. Gretény nazývám příznivce švédské šestnáctileté psychicky zvláštní „ekologické aktivistky“ Grety Thunbergové.

Připadala mi nepozitivní od samého začátku jejího angažmá v oblasti ekologie, po projevu na onom klimatickém fóru (fór = česky vtip ?) OSN v New Yorku je pro mne zcela negativní postavou (teď již) politického nebe.

Je podivuhodné, jak někdo může takovou nevyzrálou a zjevně psychicky labilní osůbku spojovat s budoucností lidstva. No, pokud by to tak mělo dopadnout, tak pak tedy potěš koště. Také by mne zajímalo, kdo a za jakým opravdovým účelem vytáhl toto osůbku z klobouku, aby z ní udělal „věrozvěstku naděje lidstva“.

A kdo může být tak hloupý, či naopak vychytralý, aby tuto zjevně nezralou , psychicky labilní a kýmsi zneužívanou (politicky, ekonomicky, sociálně) adolescentku adoroval, či alespoň bral vážně?

www.youtube.com/embed/TMrtLsQbaok

Patrně z mých blogů je znám můj postoj k přírodě a k liské koexistenci s ní. Ale temná „ekologická“ kampaň, které je Greta T. tváří z plakátů, je jen cosi jiného zastírající barnumský tyjátr. Kdo a proč je loutkovodičem?!

Jirka B.

 

Diskusní téma: Greténi

Gréta to přestřelila

Jarka Jarvis | 25.09.2019

Ze zvědavosti jsem si pustila Grétin "projev," a vydržela jsem to asi 30 vteřin. Ta Nobelovka jí bude slušet. Její misi jsem zhodnotila tady: https://jarvis.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=725825

Re: Gréta to přestřelila

Jirka B. | 26.09.2019

Děkuji za návštěvu mého blogu a reakci. Se zájmem jsem si přečetl váš odkazovaný blog. Přeji hodně zdraví

Přidat nový příspěvek