Expertní řešení

16.04.2020 18:39

Expertní řešení.

Je zajímavé sledovat dění okolo koronaviru. Zvláště experty a "experty". WHO zřídila jakýsi statistický a prognostický institut, který vydává prognozy pro jednotlivé země. Např. mrtvých v Tramtárii bude 450 v rozmezí 50 - 900. Za jak dlouho se už neuvádí  a jak k tomu číslu došli, to se už také neuvádí.. Ale jistě v tom institutu berou ti "experti" těžké prachy.

Po roce 1989 byl největší líhní expertů na Československo Atlantický oceán.  Z New Yorku vyletěl zkrachovalý nýmand a na Ruzyni již přistál expert. Pamatuji si na ně, když jsem od nich dostával doporučení na všechno. Na prevenci AIDS, kdy expert WHO prožil expertní týden v homosexuálních klubech a odjel, aniž by nám co kloudného poradil, další byl expert na výstavbu posiloven, ten od nás chtěl, abchom mu je financovali, oháněje se jménem Fryštejnský, další expert na drogy mi posílal ob týden sáhodlouhé dopisy s konspiracemi, jak nalákat dýlery drog před vyučováním do školní budovy, zamknout dveře a zmlátit je rukou školníkovou a podobně.

Nyní mi někteří "experti" na koronavirus připadají obdobně erudovaní. Myslím, že je příliš brzy a situace je příliš hektická, aby bylo lze dávat validní informace např. o brzké dostupnosti vakcín, léků, o délce imunity atd. Přesto se takové informace denně objevují, zazáří a bez pokračování zhasnou.

Dnes jsem se například dozvěděl pro mne nepříznivou zprávu . Zvýrazněný titulek na mne vykřikl: "Profesor Delfraissy promluvil: Koronavirus si vybírá. Nejrizikovější jsou obézní muži nekuřáci." .  Expert promluvil.

Jsem obézní muž nekuřák.

Inu, zamyslel jsem se, co si počít a rozhodl jsem se. Uposlechnu experta a začnu na stará kolena kouřit! Co by člověk neudělal pro zdraví.

Zdraví a přeje zdraví

Jirka B.

Diskusní téma: Expertní řešení

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek