Drsnej chlápek s motorovou pilou

20.10.2020 19:30

Drsnej chlápek s motorovou pilou

Žena dnes po zahradě sbírala přírodní artefakty na výrobu dušičkových dekorací na hroby předků. Když jsem ji viděl, zavolal jsem na ni, ať počítá s jednou dekorací navíc do foroty. Kovid řádí a já jsem ideální riziková osoba.

Ke všemu kovid – 19 v současnosti bouchá docela blízko. O vesničce mé takřka rodné, kde jsem prožil podstatnou část dětství, jsem psal včera, když z 96 obyvatel je kovid pozitivních deset, čímž se dostávají na číslo cca 10 600 nakažených na 100 000 obyvatel, včera měl pohřeb soused z bytovek na konci naší ulice, který šel do nemocnice s nohou a umřel za pár dní na kovidový zápal plic, sousedka odvedle leží na kovidovém oddělení.

No, ale pak jsem si řekl, že ještě nepřišel můj čas. Dostavěli jsme příjemný vejminek, spát máme kde, jíst máme co, koupat se máme v čem, hmotně jsme zabezpečeni, ženu, děti i vnoučata mám jak pro starost, tak pro radost, zrovna včera jsem zasadil zimní cibuli a česnek, je sposta důvodů, proč si tady chci ještě nějaký čas pobýt.

Tak jsem vzal motorovku a šel jsem řezat dřevo na zimu na topení v krbu. Počítám, že drsnýmu chlápkovi s motorovou pilou se i virus SARS CoV 2 raději zdaleka obloukem vyhne.

Věk není „vánvejtiket“ na cestu do penálu. 

Zdraví a přeje zdraví

Jirka B.

 

Diskusní téma: Drsnej chlápek s motorovou pilou

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek