Dnes odpoledne v Praze na Náměstí Míru, aneb media a já.

28.10.2015 20:38


Dnes odpoledne ve státní svátek proběhla na Náměstí Míru v Praze jedna z mnoha demonstrací, které měly za cíl ukázat, jak je samostatnost České republiky ohrožena jednak masivní islamizací Evropy, a také nepochopitelným počínáním představitelů Evropské Unie v této krizi.

Tak jako obvykle jsem se této demonstrace účastnil, a to od začátku do konce. Proto bych rád poukázal na to, co jsem si o této akci přečetl následně v mediích a porovnal to s vlastním prožitkem. To vše proto, že jsem zaznamenal, že media o protiislámských demonstracích neinformují objektivně, ale silně tendenčně. Tedy nejen o tomto tématu, ale dnes budu psát jen o něm.

Takový souhrn informací naší takřka jednotné mediální fronty o demonstraci na Míráku zněl unisono přibližně takto:

Na Náměstí Míru proběhla demonstrace zhruba třech či čtyřech stovek xenofobiích extremistů, kteří pronášeli nenávistné projevy a provolávali nenávistná hesla proti imigrantům a hanobili jejich náboženské cítění.. Proti jejich počínání vystoupilo několik desítek či set příznivců migrace, kteří vyzývali k toleranci a soucitu s uprchlíky. Útoky extremistů na příznivce migrantů musela řešit skupina těžkooděnců Policie ČR, která je nakonec vyvedla z Náměstí Míru v kordonu, aby zabránila jejich napadání.

Jak  jsem to viděl já? Takto:

Na Náměstí Míru demonstrovalo zprvu 600, později 800 až 1000 účastníků proti ohrožení evropské civilizace nekontrolovatelnou migrační vlnou převážně islámských migrantů. Shromáždění se pokoušela tradičně narušit skupina asi 30 „dobroserů“, kteří se za pomoci megafonu pokoušeli nejdříve překřičet řečníky z řad povolené protiislámské demonstrace, později se snažili dostat do těsného kontaktu s účastníky demonstrace a vyvolávat potyčky. Tomu zabránila skupina policejních těžkooděnců, kteří „dobrosery“ oddělili od demonstrantů a obkroužili je kordonem. Po skončení akce se skupina „dobroserů“ vydala pochodem do ulice Ječné, přičemž jistou dobu je izolovala od kolemjdoucích policie kordonem.

Jako obvykle media uměle snižují počet účastníků protiislámských demonstrací na polovinu, zvyšují počet oponentních „dobroserů“ dvojnásobně a konflikty líčí jako ataky agresivních islamofobních extremistů proti mírumilovným příznivcům multikulturního soužití. Přitom opak je pravdou. Jako důkaz pro ty, kteří se nechtějí nechat balamutit, je vhodné si prohlédnout v mediích zveřejněné fotografie kordonu těžkooděnců a uvědomit si, že těžkooděnci stojí čelem k agresorům, tedy k oněm „dobroserům“.

Jirka B.

Diskusní téma: Dnes odpoledne v Praze na Náměstí Míru, aneb media a já.

Fotografuji nerad a fotku nemám

Jirka B. | 29.10.2015

Ale myslím, že někde lze fotky na webech dohledat. Jinak si myslím, že ti dobroserové si svými aktivitami řeší své mindráky. Je zajímavé, že mají stejný většinový vzhled. Ženy a dívky bych popsal jako bioložku Eckertovou z oné povídky o volbě královny krásy severního pólu. Když se Eckertová přihlásila do soutěže, stouply prudce šance tučňáček. A muži, či hoši, jsou povětšinou jacísi nedomrlí, nedorostlí i v poměrně vysokém věku jaksi chlapecky nedospělí. A hlavně v diskuzi nesmírně naivní či hloupí. Putnu jsem nezaznamenal, možná, že bych ho ani nepoznal, vcelku je mi Putna putna, ale někde jsem četl, že to byla skupina okolo Putny.

Já se tam sice nedostal, ale

Karel | 29.10.2015

dost bych potřeboval fotku z "demonstrace" sluníček. Vypadá to, že ji organizoval tradiční demonstrant Putna.

Přidat nový příspěvek