Byl jsem na Albertově 17.11.1989, byl jsem tam i dnes. Za svobodu a demokracii

17.11.2015 19:12

Byl jsem na Albertově 17.11.1989, byl jsem tam i dnes. Za svobodu a demokracii

Byl jsem na Albertově před šestadvaceti lety, byl jsem tam i dnes. Tenkrát za svobodu a demokracii bojovat, dnes ji chránit proti atakům těch, kteří nám ji chtějí vzít.

Jedním z útočníků na naši svobodu je islámská migrační vlna a všichni ti, kteří za ní stojí. Nejsou to jen islamističtí radikálové, jsou to hlavně ti, kteří tyto islamisty ve svém zájmu stvořili a vypustili z džinovy láhve. Americká administrativa, která rozvrátila arabský svět svým „exportem demokracie“, jejich eurounijní a další evropští političtí nohsledové i naivní, hloupí či podplacení užiteční idioti z nejrůznějších oblastí společnosti. Ti všichni vytváří , motivují a úkolují ty islámské militanty. Proti takovým jsem šel na Albertov demonstrovat dnes.

A pak jsem tam šel demonstrovat podporu. Podporu prezidentu ČR M.Zemanovi. To za jeho odvahu možná nečesanými, ale reálnými slovy reflektovat naši současnou situaci.

Volil jsem v druhém kole prezidentských voleb K.Schwarzenberga. Nyní jsem rád, že nevyhrál. Možná, že je to jeho stavem, možná je to tím, že se od Čechů vymezuje a za Čechy stydí, možná je to proto, že se mu jeho jednání vyplácí, ale jeho počiny nejsou v souladu se zájmy a názory většiny občanů ČR, včetně mých. Z volby M.Zemana jsem nebyl šťasten a akceptoval jsem ho jen proto, že ctím demokratické zásady, ale teď mohu říci, že M.Zeman je můj prezident daleko více, než by byl „pankáč“ Karel, na erbu jehož předků klove havran oči poraženému Turku. Holt bejvávalo.

Průběh demonstrace mne uspokojil. Počet příznivců Bloku proti Islámu i prezidenta Zemana, který se na Albertově sešel, odhaduji tak na 2/3 až ¾ počtu demonstrantů z roku 1989, tedy něco okolo (minimálně) 8 000, spíše k 10 000.

Samozřejmě, že tam byla i tradiční skupina příznivců migrantů a odpůrců M.Zemana. Mohu přesně sdělit jejich počet. Ve 14,00 hodin jich bylo 21. Osobně jsem si je spočítal. A bylo to dokonce více, než hlásil Český rozhlas ústy svého zpravodaje Smatany. Ten hlásil skóre 2000 : 17.

Celkem rozumný a výstižný projev M.Zemana si můžete jistě někde přečíst, možná i projevy dalších řečníků. Tentokrát se nekonala žádná „spontánně“ létající vajíčka či červené karty z Tržiště. Dobroserové se snažili rušit např. tradičními výkřiky o xenofobech a fašistech a resuscitačním skandováním „Ať žije Havel!“ , ale proti  odpovědi skandované tisícihlavým davem neměli šanci. Myslím, že k žádnému brachiálnímu násilí, patrně i díky všudypřítomné uniformované, obrněné i civilní policii, nedošlo.

 Po skončení demonstrace jsem odjel domů. Natáhl jsem si sval na noze a tak jsem měl dodemonstrováno. V mediích se však dosud rojí informace o pokračujících demonstračních aktivitách obou stran po celé Praze. Je vidět, že současná situace v naší republice nenechává občany lhostejnými. A jsem rád, že zastávám ten většinový názor.

Ten většinový názor občanů by si měli uvědomit a vzít v potaz naši politici a začít jednat v jeho intencích. Ostatně, jsou to naši zaměstnanci, tak jim jde o místo. Svým lavírováním jen situaci radikalizují a frustrovaný zaměstnavatel umí být tvrdý.

Diskusní téma: Byl jsem na Albertově 17.11.1989, byl jsem tam i dnes. Za svobodu a demokracii

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek