Aby z toho nebyl vodezdikezdizmus!

11.05.2020 20:10

Aby z toho nebyl vodezdikezdizmus !

Přečetl jsem si, co všechno se bude z karantenních opatření rozvolňovat a trochu jsem žasnul a trochu děsil.

Zdá se mi, že nám nejednou otrnulo příliš rychle. Asi lidem názorně chyběli zmrzlináři s mrtvolami místo nanuků v mrazících vozících a černí havrani s houkačkami na střechách pohřebních furgonů.

Myslím si, že ono rozvolňování karantény a promořování populace by mělo být přece jenom rozvážnější, kontrolova(tel)nější a postupnější.

Nevím, asi řídící orgány podlehly trochu populisticky nátlaku a z takřka plné karantény přecházejí na takřka plný provoz.

Je potřeba si uvědomit, že eventuelní důsledky rozvolňování se projeví se skluzem 7 – 14 dnů a pokud „někde soudruzi z NDR udělají chybu“, pak to v masivním rozměru může být nevratná katastrofa. Prostě stále si stojím za mnou řečeným, že u nás toho má Covid – 19 stále více před sebou, než za sebou a rychlé a rozsáhlé rozvolnění karanténních opatření může být bandží džamping z příliš velké výšky a na příliš tenkém gumicuku. Jak celospolečensky, tak pochopitelně i individuálně.

Co se mne týká, sice jsem se začal také poněkud rozvolňovat, ale v kině, obchodním centru, na fotbale mne nikdo neuvidí a roušku budu mít po ruce pro případ stále,odstup budu v davu dodržovat také, ostatně odstup od stáda jsem si udržoval celkem odjakživa, takže žádný stress a mýt si ruce budu také při každé vhodné příležitosti. Prostě kolektivní bezpečnost nahradím zajišťováním bezpečnosti individuální. A k tomu povedu i své blízké. A čtenářům tohoto blogu to vřele doporučuji také.

Zdraví a přeje zdraví

Jirka B.

 

Diskusní téma: Aby z toho nebyl vodezdikezdizmus!

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek