Každá sranda něco stojí, není pro ty, co se bojí

03.03.2018 15:16

Každá sranda něco stojí, není pro ty, co se bojí, doufám, že tě nezkruší, když ti daj pár přes uši. To jsem si řekl dneska ráno a zhruba po desetiletí jsem vyrazil s lyžemi na sjezdovku. Posledně jsem lyžoval onehdá na Monínci někdy v roce 2008, nebo 2009, kdy jsem si při držkopádu vylomil o naditou peněženku takové okénko v žebrech do hrudního koše. Dneska ráno jsme se ženou a částí rodiny vyrazili před osmou asi 15 minut od nás na sjezdovku na Chotouni. Fakt jako na horách. Výdyť se také okolní vesnice nazívají Skalsko a Pohoří. Sluníčko, sníh upravený na manžestr, po ránu minimum lidí. První jízda šla ztuha, pak jsem se rozjezdil, i když proti věku není léku.Za hodinu a půl, kdy jsme nalyžovali, jako v Krkonoších za půl dne, se sjezdovka začala plnit a my jsme vylyžovaní jeli domů.

Cestou domů v některých obcích chystali masopustní průvody, ten náš „domácí“ jsme stihli a účastnili se. Souběžně s masopustem jsou dnes u nás i farmářské trhy, které se nesou ve znamení jelítek, jítrniček a tlačenky. Na masopustním průvodu jsem ochutnával, teď mám jitrničku k obědu.

V souvislosti s tou lyžovačkou jeden postřeh. Odnož MF Dnes a Idnes Žena dnes vyhlašuje anketu o ženu měsíce. Na únor nominovali jakési Julii Svěcenou, Ester Janečkovou, Ivanu Pfeiffer a Terezu Nvotovou.  Dost omezený a neaktuální výběr o něčem vypovídá.Vyhrála Julie Svěcená.  Pro mne byla ženou měsíce Ester Ledecká.

Mimochodem, některá i naše media uvedla, že ruští návštěvníci olympiády v Pjongčangu byli placeni za to, aby intenzivně fandili „olympijským atletům z Ruska“. Prý měli cestu, ubytování, vstupenky zadarmo a ještě si za svojí misi vydělali 125000 rublů. To je skoro na úrovni článku, který jsem kdysi za socializmu četl v časopise svazu československo-sovětského přátelství. Tenkrát tam psali, že sovětští koně, které fašisti odvezli za války do Nšmecka, po osbvobození Rudou armádou, když opěz uslyšeli rodnou ruštinu, tak „se koně rozplakali „(!).

A další téma dnešního „Pelé mele“ je kauza vraždy mladé dvojice na Slovensku. Prý mafiáni odstranili investigativního novináře a jeho milou, aby se neprolákly mafiánské styky s politickými špičkami. Dobroserové všech zemí to vědí již od neděle, mám podle jejich slov a činů dojem, že znali motiv a pachatele dříve, než byla vražda objevena. Akuzace a cílené demonstrace v mezinárodním měřítku jsou pro mne ovšem spíše náznakem toho, že se jim tato dvojitá vražda velmi hodí do jejich hry a jejich rozhořčení je poněkud farizejské. A to nechci poukazovat na známou právnicko-kriminalistickou poučku“ Komu ku prospěchu?“.

Další zpráva dnešního „Pelé mele“ je z obdobného ranku. Muzeum romské kultury, tedy správce památníku v Letech informovalo, že u památníku v Letrech byla nalezena vepřová hlava. To podle mne ukazuje na záměrné zhanobení, eventuelně na pokus vyvolat dojem záměrného zhanobení. Obé je podle mne závažná záležitost a je s podivem, že Muzeum romské kultury, které tuto informaci publikovalo, zároveň uvedlo, že nepodá trestní oznámení. Já si myslím, že by se tato kauza měla vyšetřit, neboť vágní informace bez vyšetření celé záležitosti může budit nejrůznější podezření a v důsledku toho i nevítané vášně.

A to je dnešní „Pelé mele“ celé.

Jirka B.

Diskusní téma: Každá sranda něco stojí, není pro ty, co se bojí

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek