Jsem ve stavu nouze, musím to řešit, volím plán B

05.05.2019 08:24

Jsem ve stavu nouze, musím to řešit, volím plán B. Abych nebyl odstřižen od virtuálního světa sociálních sítí, vybavila mne rodina na cestu  do (b)lázní dost starým noťasem. Těžký žentour hrozně dlouho nabíhá, při relaci několikrát spadne, občas nestačí mému datlování a zasekne se, cehož si nevšimnu a píšu dál, výsledkem čehož je změť původního a vepsaného textu. A když vše dopíšu a opravím a chci výsledek zavěsit, najednou se note book přepne do jiného levelu, nebo spadne a já o hodinové úsilí přijdu. A to mne naštve, takže vytrhnu tranďák ze zdi, lap top zaklapnu a jdu se uklidnit. Rozhodl jsem se, že tedy přejdu na plán B, na psaní krátkých článků.

Abych tedy udržel kontinuitu, sem,tam, mimo jiné, vložím minutový příběh. Něco (reportáž, povídku, příběh), jehož čtení nebude trvat více, než minutu.

Dnes začnu příběhem, který jsem zažil (a myslím, že jsem se o něm zde již zmínil). Tem krátký příběh obsahuje v kostce  jádro pudla, o kterém Goethe,Calderon, Mácha, Shakespeare, Puškin  a mnozí další dokázali popsat tisíce stránek a svázat z nich stovky knih. Já vám zde zreprodukuji, jak onu záležitost, na jejíž popis potřebovali ti výše uvedení tuny papíru, popsal na fasádě paneláku v chorvatském Labinu neznámý autor. Nuž tedy onen příběh:

PEPE JEBE DADU ! 

No a to je celé.

Vím, že kratší minutový příběh už asi nestvořím. Ale o nějak minutové příběhy se ještě pokusím. Kdyby se chtěl někdo do tvorby minutových příběhů zapojit, nechť to v diskuzi zkusí.

Nudnho nedělního rána v (b)lázních Poděbrady vám krásný den přeje

Jirka B.

Diskusní téma: Jsem ve stavu nouze, musím to řešit, volím plán B

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek