Staví Jiří Drahoš nějakou boudu?

16.01.2018 12:58

Staví Jiří Drahoš nějakou boudu?

Když jsme byli ve věku okolo puberty a začínali jsme se párovat s děvčaty, oblíbený kamarádský šťouchanec v partě byl ten o prkně. Spočíval v tom, že pokud některý z randících kamarádů byl přistižen, kterak kráčí s dívkou svého srdce, spustili jeho kamarádi pokřik s dotazem: “Hele, ty stavíš boudu?“. Dotyčný většinou reagoval: „Ne, proč?“. Odpověď zněla: “ No, že s sebou táhneš to prkno !“. To byla zcela nekorektní genderová narážka na to, že dívka byla málo vyvinutá, v hrudi plochá jako prkno. A pokud dívka byla vyčouhlá, pubertální pokřik zněl: “Dlouhý dříví neřežem!“.

Vzpomněl jsem si na tyto rozbouřenými hormóny vyprovokované pokřiky, když jsem si přečetl , kterak si kandidát Drahoš "dobírá" svého soupeře prezidenta Zemana, že v životě Zeman nepřeřízl pilou prkno. To Jura Drahoš je jiný jura, ten prkno přeřízl. Je to přece zahrádkář ze zahrádkářské kolonie a jak onehdá uvedl, jeho hlavní motivací na prezidentskou kandidaturu bylo, že mu kolegové zahrádkáři z kolonky a rodáci z Jablůnkova řekli:“ Juro, Ty bys to měl vzít!“.

Netušil jsem, že rozhodující prezidentskou schopností je schopnost přeříznout pilou prkno. A docela mne to mrzí.  Já si bláhově myslel, že prezident by měl být politik, který hájí zájmy svého státu, potažmo jeho občanů a „tu máš čerte kropáč!“, ona je to schopnost přeříznout prkno. To jsem se, fakt, měl také přihlásit. Myslím, že i ve verbální debatě bych na Drahoše měl, neprojevuje se v projevu jako nějaký „lůmen“, ale v soutěži v řezání pilou bych měl určitě navrch. Vždyť v souvislosti s přístavbou baráku jsem za posledních pár týdnů přeřízl asi třema sty řezy něco okolo padesáti klád. To je prezidentská průprava, co!?

A to jsem břídil proti zdejšímu dřevorubci, pilaři a tesaři Rudlovi, který kácí stromy, řeže trámy, prkna a latě a staví z nich  dřevěné konstrukce celý život. To by byl prezident!

A proti Drahošovi by Rudla zajisté uspěl i v debatě. Je to člověk práce a veškeré plané tlachání končí svojí oblíbenou větou, že „ Kecy nemají cenu!“.

Jirka B.

Diskusní téma: Staví Jiří Drahoš nějakou boudu?

kandidáti

matka | 17.01.2018

jak jsem už kdesi napsala:
"Su zvědavá, jak ve druhém kole presidentských voleb zafunguje princip bumerangu, koho bací do čelíčka,... jestli to ovšem nevezme oklikou přes různé kluby,... :-D"
Ono ten bumerang bývá též ze dřeva a co kdo vyšle, se znásobeno vracívá. A Zeman, ač stařeček, škodolibost, útoky, i mnohé další vracet umí. Drahošovi se může stát, že z něj fakt udělá v duelech "milostné zvířátko".

Re: kandidáti

Jirka B. | 18.01.2018

Děkuji za reakci.

Přidat nový příspěvek