Na co je nám 600 politologů ročně?

30.10.2017 17:47

Na co je nám 600 politologů ročně?

Na hovno! My potřebujeme ročně 600 tesařů, truhlářů, klempířů, elektrikářů, instalatérů, zedníků. Málokdo shání, když chce něco zbudovat, politologa, ale co nám dalo práce sehnat řemeslníky a to jsme si ani nemohli příliš vybírat a museli jsme se spokojit s tou nevysokou úrovní, která byla k mání.

Když jsem někde četl, že české vysoké školy opouští ročně přes 600 politologů, považoval jsem to za pomluvu a znevažování v Česku vládnoucího režimu. Chtěje zjistit reálná čísla, začal jsem zjišťovat, kolik studentů politologie bylo vloni přijato na naše vysoké školství, tedy kolika studentům politologie platíme jejich studium. A zjistil jsem, že politologie se u nás studuje na 15ti vysokých školách a tři hlavní vysoké školy jich v loňském roce přijaly ke studiu přes 700. Ostatních 10, nebo 12 zbývajících vysokých škol jich přijalo jistě také pár set, takže politologii  začalo studovat vloni jistě minimálně tisíc studentů. A kdo studuje tak nesmyslný obor, jako je politologie, tak pokud není dementní, jako onehdá ten „bloger“ z BBLN, který chtěl studovat žurnalistiku a při tom nedal dohromady kloudnou větu, takže nakonec studoval „estetiku jazyka“, pamatujete, paní Naďo, jak jste jeho ambicím za naše peníze fandila, tak se tam spokojeně čtyři, nebo pět let fláká, aby pak většinou plynule přešel na podporu úřadu práce, nebo do nějaké dobroserské „neziskovky“.

Proč jsem si v dnešním „Pelé mele“ vzpomněl na politology? Protože je to, pokud se zadaří, ideální šolich. Bez zodpovědnosti si po médiích „cintáte pentli, jsouc chytrej, jak rádio“. Já sice žádný politolog profesionál nejsem, ale mám dojem, že výkonnostně jsem lepší, než ti etablovaní z médií. Čas potvrzuje mé závěry. Kdo nevěří, ať si například otevře moji analýzu výsledku voleb předsednictva KSČM z poloviny minulého roku a porovná ji z volebními výsledky letošních parlamentních voleb a současnou krizi ve vedení KSČM. karel-blog.webnode.cz/news/komuniste-svoji-volbou-odsoudili-sebe-i-celou-nasi-etablovanou-politickou-scenu-k-pomalemu-tleni/  . A dovolím si politologickou prognózu, že teď už to Pepík Skálů nevytrhne, ač se bude snažit.

Mám-li „politologicky“ pokračovat a předvídat budoucnost dolní sněmovny a vlády, myslím si, že Babiš dosáhne svého a trucující „zásadoví“ politici všech politických směrů buď budou vahou svých hlasů participovat na cestě naší společnosti, nebo riskují, podle mého názoru, další ztráty prestiže a „hlasů“.

Když jsme u té zásadovosti, tak program „AntiBabiš a antiZeman“ + plytké trhovecké sliby je trapný. Zvláště, když vidíme, nebo si pamatujeme, jak jsou tito „zásadově“ žvaniví politici spojeni s korupcí a neslušným obohacováním buď přímo, nebo prostřednictvím svých loutkovodičů. A opravdu by mne zajímalo, jak tito „hrdinové okamžiku“ volili za bolševiků a kolik jich mělo legitimace byť jen SSM a SČSP, kdy opravdová zásadovost vyžadovala alespoň trochu odvahy. A stejně tak u jejich podporovatelů z pléna.

To je dnešní „Pelé mele“ celé.

Jirka B.

Diskusní téma: Na co je nám 600 politologů ročně?

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek