Konec BigBlogeru Lidových novin a hlas pro Flekatého Orla na prezidenta USA

21.12.2016 18:04

Konec BigBlogeru Lidových novin a hlas pro Flekatého Orla na prezidenta USA

Měl jsem původně naplánováno, že dnes zavěsím třetí díl  popisu české zabijačky. V souvislosti s vraždou ruského velvyslance v Turecku a s teroristickými vraždami polského řidiče kamionu a dalších 12 obětí na vánočním trhu v Berlíně toto pokračování odložím. Není etické popisovat tento přirozený akt české venkovské kultury v době, kdy islamisté pořádají takovéto „zabijačky“ nevinných Evropanů. Takže čekající čtenáře prosím o strpení.

Začnu tedy dnešní „Pelé mele“ projevením upřímné soustrasti blízkým všech obětí a přáním brzkého uzdravení všem raněným. Vím ale, že je to málo. Slibuji jim ale, že v příštích volbách dám svůj hlas těm, kteří budou odhodláni a také schopni takovémuto řízenému pokusu o genocidu Evropanů bránit.

Včera byl voliteli potvrzen D.Trump coby prezident USA. „Demokratičtí“ nedemokraté se sice snažili přesvědčit nátlakem volitele, aby své hlasy v rozporu se zvykem a pravidlem Trumpovi nedali, ale podařilo se jich přesvědčit jen několik a byli to většinou volitelé, kteří měli odevzdat menšinový hlas Clintonové. A tak dostal hlas i Flekatý Orel. Myslel jsem, že je to nějaký džouk, narážející na neposedného orla na Trumpvě předvolebním klipu, ale prý je to jméno jedné z kongresmanek, která je náčelnicí Siouxů.

Takže pro ty, kteří neznají, jeden starý vtip: Ptá se indiánská holčička, jak dostávají Indiáni jména. A maminka jí odpovídá: „To máš tak. Dostane jméno podle událostí spojených s jejich narozením.Narodí se kluk a prší. Tak dostane jméno Raní déšť. Nebo se má narodit holčička a  je krutá zima. Tak se jmenuje Sněhová vločka. Už tomu rozumíš, Prasklá gumo !?“.

No nic, vím, že je starý.

Ještě k Doníkovi. „Demokrati“ ještě neskousli prohru a furt piklí. Teď roztáčejí fámu, že americké volby zmanipuloval Putin. Myslím, že Putin musí být opravdu schopný člověk, když vlastně řídí svět. Dosáhl Brexitu, zmanipuloval volby prezidenta USA a prý dokonce založil stranu Realistů v ČR. Prostě je to řidič Zeměkoule. A ten hajzlik Zeman nás táhne na Západ, když kámoší s tím "ugly" Doníkem Trumpů, místo, aby nás táhl na Východ. No né !?

No a ještě ke "krutostem vládních vojsk a Rusů v Aleppu". Egyptská policie vyšetřuje skupinu propagandistů, kteří najímali děti k natáčení "srdceryvných scén z obleženého a vládními vojáky a Rusy dobývaného Aleppa". Sehrané scény, natočené kdesi na smetišti v Egyptě. Zrovna tak se nás snaží západní media včetně našich rozveselit a uklidnit zprávou, že osmiletá islamistická holčička, která z Aleppa rozesílala srdceryvné vzkazy Rusům, aby přestali bombardovat, že chce spát, se zachránila z Aleppa evakuací.Na fotografii je jakési nedomrlé dítě, z jehož výrazu bych opravdu nepředpokládal potřebného IT odborníka. Spíše bych řekl, že je negramotná. Prý jí se vzkazy pomáhala její zahalená matka. Pokud tedy pod hidžábem není  schovaný americký poradce. Konec konců, opravdu můžeme mít radost, že holčička přežila. Také ji mohli islamisté poslat zabíjet jako sebevražednou atentátnici. Nebyla by v tomto věku zdaleka ani první, ani poslední.

A teď z domova. Prý končí BBLN. Ženské tam pláčou a mužský hryžou ret. Spekuluje se o tom, že vydavatel chce zabránit svobodné diskuzi tamtéž. To je směšné, cha,cha,cha, to je směšné, cha, cha,cha. Jako by tam někdy nějaká svobodná diskuze byla. Jako by tam byla vůbec nějaká smysluplná diskuze. Jako by tam byly nějaké blogy, které by reflektovaly aktuální společenská témata. Výjimky prominou.

Vydavatel se asi jen chce zbavit toho ostudného břemene, kterým BBLN je. Třetina blogerů i diskutérů hebefrenní psychopatičtí narcisi, třetina fanatici a třetina naivních idealistů, kteří marně věří, že se jim podaří zvítězit nad předcházejícími dvěma třetinami. Mohl bych být jmenovitě konkrétní, ale proč? Konec BBLN, žádná škoda. Jen se musím usmát při vzpomínkách na své působení a na svůj konec tam. Že jsem prý, dle výroku jednoho z nich, autory a diskutéry „intelektuálně ponižoval“. Například. No, nedalo to moc práce, stačilo jen argumentovat. Nebo, že prý jsem byl sprostý. A tak mne  tamní doyen píšící upatlané mašmelouové slátaniny udal adminkám, že jsem napsal článek “ Jak jsem masturboval“. No, je to stařík a navíc navrátilec z emigrace a tak blbě přečetl a pochopil můj článek s nadpisem „Jak jsem maturoval“. Myslíte si, že takovým a podobným je potřeba dávat prostor k jejich exhibicím? Já si myslím, že houby zle.

Mimochodem, BBLN padal čím dál rychleji a čím dál hlouběji ke kvalitativní i kvantitativní nule. V podstatě z několika stovek tamních blogerů bylo aktivních asi 30, z nichž jsem oceňoval asi 4 a všichni dohromady psali asi tolik blogů, nebo jen o málo více, než já sám zde. V průměru jeden denně. Já musím, jsem tu na to sám, tak abych udržel pozornost. Možná by bylo dobré, kdyby ti slušnější, kteří mají nějaký názor a chtějí ho předložit v plen diskuzi, požádali pana Drábka, jenž je otcem tohoto blogu, zda by sem nemohli začít psát.

Stejně mé blogy čte spousta těch, kteří se na BBLN angažují, jen se bojí nebo stydí diskutovat. Tak by mohli zde pomoci vybudovat svobodný publikační a diskusní prostor.

A toto nabídkou končím dnešní „Pelé mele“.

Jirka B.

Diskusní téma: Konec BigBlogeru Lidových novin a hlas pro Flekatého Orla na prezidenta USA

Ad diskuze na BBLN pod článkem pana Drábka pro Pepe a Z. Hosmana

Jirka B. | 24.12.2016

každopádně jsem rád, že ač již několik let vyobcován, stále stojím některým na BBLN za vzpomínku a připomínání.
Naučil jsem se hodnotit objekty i tak, že sleduji, kdo a co o nich říká. A podle toho, kdo je kdo a jakou má pro mne hodnotu a co a jak o objektu píše, dokážu si docela dobře udělati o onom objektu názor. A vaše reakce, pánové , mne přesvědčuje, že to dělám dobře. Nejen, že jste mne našli na zcela periferní adrese a stojím vám za návštěvu, ale stojím vám i za diskuzi. A její tón mně přesvědčuje, že opravdu nepíšu plytké nesmysly. Ať jsou vaše hodnocení jaká jsou.
Mimochodem, věta "Komunikace s rojením adjektiv je příkladem jazykové nekulturnosti. Typické pro bolšány zprava i zleva!" je hodně jednoduchá a nepravdivá.Pro mne je dokladem jakéhosi blaseovaného, bůh ví čím podloženého intelektuálního "nadhledu". Ještě k tomu chybí vyfouknout z lulky obláček dýmu.

Nepřipadám si jako závislák nikde, ani na BB

BLANKA | 23.12.2016

Dobrý večer pane Buzický,
nenapadlo mně, dokud na to pan Pepe neupozornil, že zde naleznu trefně okomentovaný konec BB. Působila jsem na BB poměrně krátce - od března 2013 - společně s mou přítelkyní Annou. Byla to má první publikační činnost v životě a BB nebylo špatné místo, kde si to odzkoušet. Téma mého blogu - převažující klasická hudba - bylo totiž tak úzké, že jsem si zpočátku nebyla jistá ničím. A myslím, že jsem za celou tu dobu byla z tohoto hlediska úspěšná - tedy připadala jsem si tak vnitřně a na tom přeci autorovi záleží, pokud nepíše pro slávu či na odiv. Tomuto prostředí vděčím za mnohé, hlavně za několik lidí, které dnes počítám mezi své dobré přátele - a to není vůbec málo. Situace na BB se bohužel, už skoro rok horší měsíc od měsíce. Já myslím, že vydržím dost, ale poslední čtvrtletí jsem se rozmýšlela také, jestli nakonec přeci jen neodejdu. Moc se mi nechtělo přesně z důvodů paní Jarky. Taky nejsem z těch, kteří před problémy utíkají. To bych mohla až do smrti jen utíkat. Nejvíc mě ale kupodivu nerozčílilo, že BB končí, ale jakým způsobem. Mlhavě formulované "technické důvody", řešení archivace - pouze článků (a co diskuse?) a pouze na rok (a co pak?) a koruna všeho - dají to oficiálně vědět DVA KALENDÁŘNÍ DNY před ohlášeným uzavřením otiskování článků. Považuji to od Lidovek za nehoráznost první třídy a měli by se stydět. Krajně nevychované. Autorům, kterým opravdu záleží na jeho čtenářích, tak téměř berou možnost, včas je přesměrovat jinam a dokončit své dílo tak, jak je ve světě všeobecně slušné - rozloučením se všemi. Když toto provedou ještě poslední týden před Štědrým dnem, kdy má každý fofry v soukromí, pak je to neomluvitelné.
Pane Buzický, nebyla jsem na BB v dobách, kdy jste s nimi měl konflikty Vy. Já psala možná na tak pro ně nezajímavé téma, že jsem jich moc neměla. Mrzí mě, že se děly věci, jako šmírování autorů i diskutérů v soukromí a pak se vytahovalo to, co se vyslídilo v diskusích, když docházely argumenty. Ale ruku na srdce, pokud o mazání příspěvků nerozhoduje autor, ale admini, tak se toto děje občas na každém blogovém portálu. Pokud však o mazání rozhoduje výhradně autor, téměr se vytratí možnost účinné kritiky jeho samého. Pak je to óda na sebe. Zvažuji že zkusím IDNES, protože mě moje blogování baví a své čtenáře mám ráda. Uvidím. Teď, když vím kam, asi sem zaskočím častěji.
Ráda bych Vám popřála, aby Vaše soukromé obavy nedošly k nejhoršímu, naději a štěstí v novém roce 2017, ale hlavně zdraví. Krásné vánoce a jsem ráda, že jsme se potkali, sice zřídkakdy, ale vždy korektně. Zdravím.

Re: Nepřipadám si jako závislák nikde, ani na BB

Jirka B. | 23.12.2016

Děkuji za reakci. paní Blanko. pro mne už konec BBLN není problémem a své místo k realizaci jsem si našel, a to díky panu Drábkovi, zde. Přeji Vám, abyste si za BBLN našla náhradu v prostoru, kde budete spokojena.
Kdysi v začátcích byl BBLN docela šikovný prostor svojí velikostí. Ani malý, ani příliš velký. Dokonce tam vznikaly i osobní vazby a přátelská setkání. Pak se tam ustanovila skupina jediných spravedlivých, kteří se pasovali za morální arbitry nejen blogu, ale skoro celé Zeměkoule. Ale jejich morální zázemí by se dalo popsat Krylovými verši "Na rohu ulice vrah o morálce káže" a já to těžce snášel a jaksi jsem na to podloženě poukázal. Holt bývalí největší dojiči minulého režimu se stavěli do role bojovníků za svobodu, demokracii a spravedlnost a já věděl, z čeho vyšli a kudy ke svým kariérám šli. A pak začalo štěpení a vylučování. Ne jich, ale třeba mne. Oni tam zůstali a vedli to tak, jak to vedli, až to dovedli k tristnímu konci.
Čo bolo, bolo.
Přeji hezké Vánoce, celý nový rok a ať je nám zachován mír.
Zdraví a přeje zdraví
Jirka B.

Nebyl jsem na BB závislák

Zdeněk Hosman | 23.12.2016

Když jsem na BB začal v létě r. 2013 publikovat, dostal jsem pak na podzim nabídku z redakce Literárek: "Proč píšete do Lidovek, pište k nám." Uvažoval jsem nad tím asi měsíc a pak jsem do Literárek vstoupil. Nekalkuloval jsem s ničím, tj. např., že když z BB odejdu, alternativně - když budu znechucen...budu mít jiné blogové zákoutí. V životě jsem se nikdy odnikud nenechával vyhazovat, raději jsem šel sám. Nespokojen z celkového klimatu BB jsem fakticky odešel už v únoru 2016.
Na tyto stránky jsem zavítal zatím 2x, teď podruhé. Diskutuji, když mám potřebu, což bylo teď.
Pane Buzický, přeji Vám dobrý další (k)rok 2017.

Re: Nebyl jsem na BB závislák

Jirka B. | 23.12.2016

Děkuji za reakci.
Vaše blogy měly určitou úroveň a měl jsem ještě chvíli čas na ně i párkrát reagovat. asi jste udělal dobře, že jste přešel jinam.
Doufám, že na mé stránky na tomto blogu zavítáte častěji.
Přeji spokojené Vánoce i celý nový rok. A snad nám ten mír vydrží.
Zdraví a přeje zdraví
Jirka B.

BigBloger měl svůj význam

Karel | 22.12.2016

Vystavil se tam článek, ten pak přebírali jinde. Teď se ale ukázal jiný problém. Bude nutné mít články dvojmo, třeba tady a na Bloggeru. V případě selhání jednoho jsou pak stále přístupné.
A tady budeme muset trochu zlepšit grafiku.

Vylézám ze stinného kouta

Jarka Jarvis | 21.12.2016

a zpoza keřů, abych vyslovila svůj názor na BigBlogerovu smrt úbytěmi. Mně se tam líbilo hlavně kvůli jeho velikosti, ve srovnání např. s i-dnes, kde se to mele jak na Wilsoňáku. Co kdo na jakémkoliv blogu píše, je mi celkem jedno: Otevřu, nakouknu - líbí/přečtu, nelíbí/zavřu. Kecy trollů přeskakuji.

Za to, proč se z BB stalo ostudné břemeno, stoprocentně viním management Lidovek. Zastávám totiž názor, že když něco dělám tak to dělám pořádně, nebo to nedělám vůbec. Blog měl někdo na starosti, očividně své povinnosti neplnil, a nikomu ze šéfů to nevadilo. Komunikace s blogery neexistující, úsilí o vylepšení stávajících podmínek žádné (přesto, že návrhů od blogerů bylo víc než dost), a snaha přitáhnout nové autory taky žádná. Jistě, Lidovky si mohou dělat, co chtějí, ale jako příklad toho, jak se dělá úspěšný business, bych je nikomu nedala.

Nepopírám, že mi BB bude chybět. Kudy a kam dál zatím nevím; na i-dnes se mi nechce, a tak si to musím nechat rozležet v hlavě.

Jirko B, přeji Vám a Vaší rodině hezké Vánoce, a spoustu námětů k dalším článkům.

Re: Vylézám ze stinného kouta

Jirka B. | 22.12.2016

Děkuji Vám, paní Jarko, za reakci. Samozřejmě, že vedení BBLN ze strany adminů, tedy vydavatele, bylo slabé a tendenční. Ovšem to nic nemění na tom, že BBLN byl pod vlivem jisté skupiny lidí typu Trizuljaka, Tomse, Nováčkové, dříve Hejnů a spol., kteří měli rozhodující vliv, kterým formovali atmosféru BBLN. O jejich lidských "kvalitách" nemám iluze. Byli VIPy a ovlivňovali rozhodování adminek. A ty odstraňovali na jejich popud opozici, takže nebyly připouštěny vyargumentované odporující názory. A tak " na rohu ulice vrah o morálce káže" a není nikdo, kdo by řekl, že "císař je nahý". A oni nazí jsou, ačkoli si navzájem a spolu s klakou vzájemně pochvalují své ohávení. A v diskuzi diskutují drmed, Čech, Nuli, Zuzka a Balvín. Tak co se dá čekat za výsledek?! těch pár inteligentních a slušných to nevytrhlo. Tolik k BBLN.
Jinak jsem rád, že jste se dokázala odhodlat k diskuzi. Opravdu bylo a je nepochopitelné, proč lidé zde jen četli ( a čtou jich z BBLN davy, mám o nich přehled a mohl bych je vyjmenovat řadou) a na venek předstírají, že nečtou, jen aby se se mnou "nezahodili". Hloupé, trapné, zbabělé.
Co se týká Vánoc, věřím, že budou hezké, i když máme v rodině jedno velmi těžké onemocnění s velmi špatnou prognózou, tedy nevíme ani dne, ani hodiny. Ale vzhledem k věku a stavu to není nic nepřirozeného, a tak je to nutno brát. Někdy je smrt vysvobozením.
Děkuji ještě jednou jak za reakci, tak za přání k Vánocům, které opětuji
Věřím, že budete i na dále číst mé blogy a věřím, že i diskutovat. A snad se přidají i další, kteří budou mít co říci..
Pozdravy do Kanady posílá, zdraví a přeje zdraví
Jirka B.

Přidat nový příspěvek