Jsme ve válce, jen vám to neřekli. Totalita už je

26.01.2023 09:09

Jsme ve válce, jen vám to neřekli. Totalita už je, říká o situaci u nás generál Pelz.

Už jsem dlouho nepsal o situaci okolo Ukrajiny a na Ukrajině. Chtěl jsem napsat o ztrátách zhruba ve výši čtvrt milionu lidí (tedy odhadem okolo 65 000 mrtvých a 200 000 raněných ukrajinských a ruských vojáků a civilistů) a chtěl jsem v této souvislosti upozornit na petici Mír a spravedlnost a vyzvat čtenáře k podpisu pod ní. Chtěl jsem znovuzhodnotit vojenskou situaci na bojišti a upozornit na příčiny, průběh a důsledky tohoto vojenského konfliktu pro Ukrajinu, Rusko, Česko, USA, země NATO, a celý svět. Ale poté jsem narazil na rozhovor s bývalým ředitelem Vojenské zpravodajské služby v letech 1997 – 2001 a vyslancem ČR v Afghánistanu generálem Pelzem a nabyl jsem dojmu, že bude praktičtější a snad i věrohodnější, když místo vlastní tvorby odkážu čtenáře na tento článek z Parlamentních listů : " Jsme ve válce, jen vám to neřekli. Totalita už je"  

Myslím si, že článek od člověka, který se v komunitě zasvěcených pohyboval a jistě má i dnes více znalostí a zkušeností v problematice, je dobré si přečíst a to nejen v souvislosti s druhým kolem prezidentských voleb, které nás zítra a pozítří čeká.

A ve stejných souvislostech zvláště i s ohledem na vyjádření náčelníka Generálního štábu Armády ČR gen.Řehky o nutnosti  případné (byť údajně částečné) mobilizace občanů České republiky odkazuji na petici Mír a spravedlnost a ty, kteří s textem souhlasí, vyzývám k projevení osobní zodpovědnosti a statečnosti tuto petici "Mír a spravedlnost" podepsat.

Zdraví a přeje zdraví

Jirka B.

 

 

Diskusní téma: Jsme ve válce, jen vám to neřekli. Totalita už je

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek