Granáty, nebo kompenzační pomůcky pro potřebné

09.07.2023 08:46

Granáty, nebo kompenzační pomůcky a asistence pro potřebné?

Opět jsem minulý týden dostal do pošty žádost o poskytnutí finanční podpory pro organizaci, která se stará o zdravotně a sociálně hendykepované. Manželka shodou okolností také. Žádosti přicházejí čím dál tím častěji, řekl bych tak třikrát, čtyřikrát do měsíce a to od několika funkčních organizací. Za poslední měsíc jsem ze svého mírně podprůměrného důchodu poslal již 1500 Kč, od začátku roku násobně více. Pokaždé, když takovouto žádost dostanu, psychicky strádám stresem a frustrací, že nemohu pomoci všem a ve vyšší částce. Ale nemohu. Mám i jiné potřeby výdajů, zvláště v současné době nestoudného zdražování.

Když čtu, jak nás vláda nestoudně zadlužuje a kam a na jaké účely zabíjení, mrzačení a ničení hodnot ty peníze vynakládá, pak je mi smutno a stydno. Ty žádosti o finanční podporu na kompenzační podporu a asistenci a výuku pro dvě nevidomé děti a jednu nepohyblivou osobu byly tentokrát o částce zhruba 300 000 Kč. To je cena 15 dělostřeleckých granátů ráže 152 mm. Jen takových granátů bylo v konfliktu na Ukrajině vystřeleno již několik milionů.

V následujících dnech jsem se dozvěděl, že naše vláda „dročkaří“ ukrajinskému prezidentu Zelenskému vládním letadlem při jeho „spanilých jízdách“ po Evropě, kde shání prostředky na další pokračování války. Někde ho odkážou do patřičných mezí, jinde mu nad míru únosnou vyhoví. Naše vláda patří samozřejmě do té druhé skupiny. Historicky jsme v Evropě zapsáni jako národ lokajů, služek a panských kočů. Vadilo mi to, štvalo mne to a nechtěl jsem tu roli akceptovat. Svůj stín, bohužel, nejsme schopni překročit. Tak holt budeme nadále žmoulat čepici u futer a na písknutí dročkařit.

Myslím, že úkolem vlády a státních orgánů je usilovat o blaho občanů cestou prosperity státu. To se rozhodně neděje a pod falešnými mantrami, které nás mají ohlupit a umlčet, se ekonomicky, potažmo sociálně propadáme hlouběji a hlouběji. Vidím to nejen na stoupajících životních nákladech, ale hmatatelně i na stále větším a větším počtu přicházejících žádostí nestátních sociálních organizací o finanční podporu. A vláda na dostatečnou podporu potřebných rezignovala a raději plýtvá penězi občanů na prostředky zabíjení, mrzačení a ničení, či na servilní dročkaření exponentům války.

Prosím tedy všechny provozovatele těchto potřebných zařízení, která pomáhají zlepšovat a usnadňovat život našim méně šťastným spoluobčanů, a to jak dětí, tak dospělých, aby své žádosti o finanční pomoc adresovali především do rukou vlády, poslanců a senátorů a politickým představitelům na všech úrovních Prosím občany, kteří to vidí podobně, jako já, aby upozorňovali na situaci zodpovědné za takový stav. Tak, aby ti zodpovědní byli konfrontováni s realitou, any si i oni uvědomili pravou situaci ve společnosti a od svých voluntaristických excesů se vrátili k tomu, k čemu jsme je ustanovili. Tedy k péči o blaho a prosperitu naší země a našich občanů.

A, prosím, nepřesvědčujte mne, že ta válka je bohulibá a pro mne zachraňující. Není to pravda!

Zdraví a přeje zdraví

Jirka B.

 

Diskusní téma: Granáty, nebo kompenzační pomůcky pro potřebné

zvláštní

matka | 16.07.2023

Zvláštní, že zde byl pro hřivny , tedy jakýsi desátek 6.7. v den výročí umlčení Mistra Jana.

náboje, nebo lidé,...

matka | 16.07.2023

Velmi dobře napsáno. Děkuji.

Re: náboje, nebo lidé,...

Jirka B. | 17.07.2023

Děkuji za přečtení i zajímavou reakci

Přidat nový příspěvek