Freedom!

12.01.2018 13:58

Freedom!

Dnes jsem přišel domů ze stavby již v poledne, shodil jsem ze sebe „montérky“ a radostně jsem zvolal „Freedom!“. Prožíval jsem onu radost, jakou prožívali osvobození otroci, poddaní při zrušení roboty, či vykořisťovaní, kteří svrhli své vykořisťovatele. To vše proto, že dnes jsem konečně přišel domů k obědu a „nebudoval“ od rozednění do soumraku, abych pak resuscitoval do další šichty, jako poslední dva týdny. Hekticky jsme na přístavbě a rekonstrukci našeho dobrého bydla využívali přiměřeného počasí a stavěli a stavěli a stavěli, až jsem toho již měl docela „plné kecky“. Ani jsem nebyl schopen sednout k internetu a něco psát.

Nahrazuji totiž najatému fachmanovi dva pomocníky, kteří nějak nesplňovali naše představy o poměru odvedené práce ku požadované odměně.

Stavba ale pěkně povyrostla a jelikož se jedná o poněkud neobvyklou technologii krčkového zdiva, vzbuzuje čím dál tím větší zájem okolojdoucích. Komentáře jsou zatím poměrně kladné, což potěší, i když někdy nevím, jak ty pochvaly chápat. Například, zda je lichotivý komentář jedné sousedky, která ohodnotila vzhled stavby slovy: „Je to zajímavý a hezký. Když jsem byla malá, taky jsme měli takovouhle kůlnu.“.

Jsem docela rád, že očekávané mrazíky nám již nedovolují dále pokračovat v hektickém zdění, jednak už jsme se stěnami dost vysoko a již nelze zdít s rukama nad hlavou balancujíce na dvou špalcích položeném prkně a také jsme již vyčerpali připravené zásoby stavebních potřeb, špalků, pilin, papírové drti, cementu, vápna a písku atd., nehledě na to, že potřebuji opravit pily, nakoupit a připravit další materiál a také si trochu odpočinout.

Takže dnes jsme uklidili staveniště, vyčistili míchačku, nařezali špalky, které slouží „jako cihly“, postavili z koz a podlážek regulérní pódiové lešení a skončili již v poledne s tím, že v pondělí budeme vyplňovat mezeru mezi dvěma vyzděnými plentami izolací pěnovým sklem. Takže konečně „Freedom!“. Alespoň do pondělí.

Kromě odpočinku věnuji dnešek a zítřek, občanskému aktu volby prezidenta. Dnes půjdu odvolit, zítra budu on line sledovat sčítání hlasů 1. kola. Komu dám svůj hlas, v tom mám jasno. Ze všech kandidátů mi vyhovují tři. Pořadí na pomyslné „bedně“ volební kalkulačky bylo u mne 1. Hannig, 2. Hynek a 3.Zeman. Hannig je pro mne tak trochu brouk Pytlík, práce všeho druhu a politický kutil, takže ne. Hynek by asi splňoval mé představy nejlépe, ale nedokázal se dostat do povědomí dostatečného počtu voličů. Tedy také ne. Třeba jindy. Takže Zeman. Jeho plusy převažují pro mne dost nad jeho mínusy. Takže ano. S ostatními jsem z nejrůznějších důvodů v  rozporu. U někoho pro politické kutilství, pro některé pro mé výhrady k jejich vlastnostem, motivacím a schopnostem.

Mám dát kůži na trh a jít ven s tipem pro 1. kolo?

  1. Zeman 45%
  2. Drahoš 18 %
  3. Topolánek 12%
  4. Horáček 10 %
  5. Hilšer 5%
  6. Fischer      4%
  7. Kulhánek 3%
  8. Hynek 2%
  9. Hannig 1%

Tolik můj typ. Zkuste napsat do diskuze svůj typ. Do zítřka do 14. hodin.

To je vše.

Přeji vám šťastný výběr ve svobodných a demokratických volbách.

Jirka B.

 

 

Diskusní téma: Freedom!

volby

matka | 13.01.2018

Uvidíme, jak to vlastně dopadne.
Mnoho lidí jde hlasovat proti někomu.
Také já. Proti 7, kandidátům,
které bych na hradě nerada viděla.
A tak pa prvním místě to může být méně hlasů.
Roztříští se to.

Přidat nový příspěvek